A MICHELIN GUMIABRONCSOKRÓL

Megalakulása óta a Michelin Vállalat mindig is küldetésének tekitette azt, hogy hozzájáruljon az emberek és a tárgyak mobilitásának fejlődéséhez, és ennek révén a társadalom fejlődéséhez. Célul tűzte ki, hogy kielégítse az emberek az iránti alapvető igényét, hogy találkozzanak, eszmecserét folytassanak egymással, és felfedezzék a világot.

Célunkat úgy kívánjuk elérni, hogy közben teljes felelősséget vállalunk az összes tevékenységi körünkön. A felelősségvállalás azt jelenti, hogy elősegítjük a tartós mobilitás fejlődését, vagyis az olyan mobilitásét, amely egyre jobban megfelel az emberek elvárásainak és törekvéseinek, amely óvja a természeti környezetet, és gazdaságilag is egészséges.

A "felelősségvállalás" alatt azt értjük, hogy a mindennapok során tetteinkben és döntéseinkben alkalmazzuk a Michelin Csoport öt alapértékét, melyek a következők:

  • A vevők tiszteletben tartása
  • Az emberek tiszteletben tartása
  • A részvényesek tiszteletben tartása
  • A környezet tiszteletben tartása
  • A tények tiszteletben tartása

A VÁLLALAT BEMUTATÁSA

A Michelin küldetése a mobilitás fejlesztése, és ezzel egyidejűleg a vevők, az emberek, a részvényesek, a környezet és a tények tiszteletével kapcsolatos alapértékek gyakorlatba történő átültetése.

A Michelin vezető pozíciókat foglal el valamennyi gumiabroncspiacon*, és az utazással kapcsolatos szolgáltatások terén. A technológiai vezető szerep, az újítási kapacitás, a kiváló minőségű termékek és szolgáltatások, valamint az erős márkanevek révén a Michelin képes megvalósítani a globális terjeszkedési stratégiáját és javítani a hatékonyságot az üzlet valamennyi területén.